1 Nisan 2015 Çarşamba

Ne seçtim? - www.flormar.com.tr

Flormar' ın web sitesinden sıkça alışveriş yapıyorum, gayet memnunum. Mağazalarından 1-2 kez ancak alışveriş yapmışımdır. Sitede hem rahatça geziniyorum, ürünlerin tümünü kolaylıkla görebiliyorum. Kargo da oldukça hızlı, hiçbir sorun yaşamadım bu zamana dek.

Yakında almayı planladığım ürünleri sizinle paylaşmak istedim:

1. Dudak nemlendiricisi - Bite me apple: Mis gibi elma kokusu var, ki koku bir lip balmı seçerken benim açımdan oldukça mühim. Yoğun nemlendirici özelliği taşıdıkları söyleniyor.


2.  Light Summer Koleksiyonundan iki oje: Green Macaroon ve Marine Lagoon: İkisi de ilkbahara çok yakışacak; pastel uçuk yeşil ve bebek mavisi renklerindeki bu ojeleri sıkça kullanacağıma eminim.



3. CC serisinden Tan Beige: Son zamanlarda en beğendiğim tonlardan. Elimde 2 çeşit CC oje vardı, bunu da koleksiyonuma katmak istedim.


4. Yeşil CC Krem: Daha önce morunu kullanmıştım, bunu da denemk istiyorum.


5. Easy&Go Aseton: Bu ürünü daha önce kullandım gayet memnun olduğum için tekrar alacağım. Parmak batırmalı bu tarz asetonlar oldukça pratik.


5. Twist Up Kalem ruj: Mat Coral rengi. Turuncumsu renkte seçtiğim bu ürünün methini duydum, bu nedenle listeme dahil ettim.


6. Revolution Perfect serisi rujlardan Pink in Excess. Biraz da iddialı renk bir pembe arayışındaydım uzun süredir. Yine çok sık kullanmayacağım biliyorum ama elimde bu tarz canlı renkler de olsun istiyorum.


Benim sipariş vereceğim kozmetik ürünleri bu şekilde. Umarım size de bir fikir vermiştir, sevgiler.

2 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Twist Up Kalem Ruj dudakları inanılmaz kurutuyor ve pul pul soyuyor :) Long Wearing serisinin rujlarını öneririm. Sevgiler blogkızsalşeyler

Unknown dedi ki...

hmm.. önerin için teşekkürler.