16 Nisan 2015 Perşembe

Bahar ayı WishListim !

Biz kadınların istek listesinin bittiği hiç bir zaman görülmemiştir :) Sürekli yeni ürünleri, her gün geliştirilen içerikleri takip gerçekten zor.

Son zamanlarda istek listem için 5 ürün belirledim ben de, bakalım ne zaman benim olacaklar :)

1. Sigma E40 karıştırma fırçası, kozmela.com sitesinde tedarik dışı diyor..


2. Mac 4lü propalet, oluşturduğum paletim için almam şart.


3. Benefit High beam likit aydınlatıcı, çok merak ettiğim bir ürün, likit aydınlatıcılardan hoşlanan biri olarak beğenirim diye düşünüyorum.


4. Smash box makyaj bazı, son dönemin popüler ürünü, marka adını sanırım bu ürünle duyurdu.



5. Nars Laguna bronzer, son dönemde merak saldığım bronzer meselesine sanırım iddialı bir giriş yapacağım bu ürünle :)


Sizin bu sezon için istek listenizde hangi ürünler var? 




Hiç yorum yok: