4 Nisan 2015 Cumartesi

Gratis kartımla bedava!


Gratis kartımda biriken puanlarımla yukarıdaki ürünleri aldım geçende.

1. Vaseline sprey nemlendirici - çikolatalı

2. Oral B iki adet eşimle bana diş fırçası - çok güzel temizliyor en sevdiğimiz

3. Sensodyn diş macunu - her zaman favorimiz

4. Dirty Works kirpik kıvırıcı - benimki bozuldu bir de bunu deneyeyim istedim.

5. Essence all about chocolates far paleti - bende nude olanı vardı bu da çok güzel.

6. Essence all about matt transparan pudra - uzun süredir arıyordum bulunca hemen kaptım.

7. Essence 20 no ruj Get the look - soğuk bir pembe tonu arıyordum bunu deneyeceğim.

8. Wet'n Wild Cherry Bomb ruj - tüm kış aradım ancak bulmak kısmet oldu, seneye kışa yatırım.

Bu küçük alışverişimi sizinle paylaşmak istedim. Herkese sevgiler:)

2 yorum:

Beauty beybi dedi ki...

hayırlı olsun cnm..güzel günlerde kulla

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim:)