4 Nisan 2015 Cumartesi

Haftasonu kaçamağı için hazırlanan makyaj çantasında neler olmalı?

Haftasonu için 1 gece 2 gündüz kısacık tatilimizde yanıma aldığım makyaj çantasını sizin için boşalttım! Siz de bu tarz kısa tatillerde yanıma neler almalıyım sorusunu kendinize soruyorsanız, belki benimkiler size bir fikir verebilir.






Önce her zaman olanlar ile başlayalım isterseniz; Bepantene krem olmazsa olmaz, Listerine mini boy sağız çalkalama suyu, Nuxe mini boy kuru yağ (yolculuklarda tırnak kenarlarımın kurumasını engelliyor) ve Golden Rose makyaj çıkarma mendilleri.

Bu tarz kısa geziler için en ideali BB krem bana göre bunun için Vichy Idealia BB kremi seçtim. Pudra olarak ise Wet'n Wild compact powder ı yanımda bu kez. Göz altı kapatıcısı olarak Gosh concealer ı alırken, bölgesel/noktasal yerler içinse Essence match2cover'ı attım çantama. Allık yerine yanıma aydınlatıcı ve bronzer'ı birarada bulabileceğim oldukça pratik ve başarılı bir ürün olan L'oreal'in bu setini seçtim.

Her ne kadar mutlaka top coat da sürsem, illa ki ojelerimin kenarları aşınıyor bu gibi durumlarda hangi ojeyi sürdüysem yanıma almayı tercih ediyorum kendimi garantiye almak için.

Gözlere geçersek, yanıma, minik ama renk seçeneği olan Essence all about nude paletini alıyorum. Sol üstteki renk göz pınarlarımı aydınlatmada da kullanıyorum. Maskara olarak Rimmel London Lash Accelerator Endless'ı seçtim. Göz kalemi olarak her daim vazgeçilmezim olan Flormar 102 nolu koyu dumanlı gri rengini alıyorum. Özel geceler haricinde simsiyah kalem kullanmayı pek sevmediğimden bu renk benim için biçilmiş kaftan gündelik kullanımda. Kaşlarım içinse Pastel' in 1 numaralı kaş kalemi yanımda.

Dudaklara geçtiğimizde ise, tercihim kalem rujlardan yana oluyor. Bunlardan biri topraksı bir nude olan Wet'n Wild Balm Stain, diğeri ise H&M' in açık mürdüm tonlarındaki bu kalem ruju. İkisi de gayet doğal renkler, kullanımı da bir o kadar pratik.

Fırça olarak ise yanıma sadece Eklips  açılı bir far fırçası ile H&M mini boy pudra fırçasını alıyorum.

Minimumda tutmak istediğim mini seyahat makyaj çantamın içindekiler bu şekilde.


Hiç yorum yok: